TERMENII ŞI CONDIŢIILE DE AFACERI ALE MAGAZINULUI DE INTERNET DOAMNAPOSETUTA.RO
CONŢINUT:
1. DISPOZIȚII GENERALE
2. SERVICII ELENTRONICE ÎN MAGAZINUL DE INTERNET
3. CONDIȚIILE ÎNCHEIERĂRII CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE
4. CONDIȚII DE PLATĂ
5. TRANSPORTUL SI LIVRAREA MARFURII
6. RECLAMAȚIA PRODUSULUI
EXAMINARE EXTRAORDINARĂ A PLÂNGERILOR ȘI INTEGRILOR PLÂNGERI ȘI PRINCIPII PENTRU ACCESUL LA ACEST PROCEDURĂ
8. DREPTUL DE RETRAGERE
9. DISPOZIȚII PRIVIND ENTITATILE DE AFACERI
10. PROGRAM DE LOIALITATE
11. REGULAMENTUL PROMOȚIEI "CUMPĂRĂ O GEANTĂ! VEZI CE POȚI CÂȘTIGA!"
12. REGULAMENTUL PROMOȚIEI "CARD CADOU"
13. DISPOZIȚII FINALE
Garnituri
1. Protecția datelor cu caracter personal
3. Model de formular de retragere încheiat prin Internet
1. DISPOZIȚII GENERALE
1.1. Magazinul online disponibil la adresa de internet este operat de Michał Gabryszak, care își desfășoară activitatea sub numele Gusto, înregistrat în Registrul Central și Informații privind activitățile de afaceri din Republica Polonia condus de ministrul responsabil cu afacerile economice și are sediul social ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa, număr de TVA PL9562182494, ID 340218678 , adresa de e-mail: info@doamnaposetuta.ro , număr de telefon: 536019908
1.2. Acești termeni și condiții sunt destinate nu numai consumatorilor finali, ci și entităților comerciale care utilizează serviciile magazinului de internet (cu excepția punctului 9, care este destinat doar entităților comerciale)
1.3. Furnizorul de servicii este administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în legătură cu îndeplinirea prevederilor prezentelor condiții de afaceri. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile, în măsura și pe baza principiilor de protecție a datelor cu caracter personal publicate pe site-ul magazinului online. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară. Orice persoană ale cărei date cu caracter personal sunt prelucrate de furnizorul de servicii are dreptul de a le inspecta conținutul și dreptul de a-l actualiza sau corecta.
1.4. Definiție
1.4.1. ZI LUCRICĂ - în fiecare zi de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale
1.4.2. FORM primirea automată a numerelor suplimentare ale newsletter-ului emis de furnizorul de servicii, care conține informații despre produse, știri și evenimente și promoții din magazinul online
1.4.3. PRODUS - un articol mobil disponibil în magazinul online, care face obiectul Contractului de cumpărare dintre client și vânzător
1.4.4. TERMENI SI CONDITII - conditiile actuale de afaceri ale magazinului online
1.4.5. INTERNET SHOP - magazin de internet al furnizorului de servicii disponibil la adresa de internet: www.doamnaposetuta.ro
1.4.6. VANZARE; FURNIZOR DE SERVICII - Michał Gabryszak, care operează sub numele Gusto, este înregistrată în Registrul central și informații despre activitățile de afaceri al Republicii Polone, sub controlul ministrului afacerilor economice și are sediul social la ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa, număr de TVA PL9562182494, ID 340218678 , adresa de e-mail: info@doamnaposetuta.ro , număr de telefon: 536019908
1.4.7. ACORD DE CUMPĂRARE - un contract de vânzare a unui produs încheiat sau încheiat între un client și un vânzător prin intermediul unui magazin online.
1.4.8. SERVICIU ELECTRONICĂ - un serviciu furnizat electronic de un furnizor de servicii în beneficiul unui client printr-un magazin online
1.4.9. CLIENT - (1) persoana fizica capabila sa efectueze acte juridice, in cazurile prevazute de reglementari general valabile si persoana cu capacitate juridica restransa; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizatorică fără personalitate juridică care are capacitatea juridică de a efectua acte juridice; - cine folosește sau intenționează să utilizeze servicii electronice.
1.4.10. LEGEA DE PROTECȚIA CONSUMATORILOR - Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorului
1.4.11. COMANDĂ - o declarație de voință a clientului transmisă prin formularul de comandă și care duce direct la încheierea unui contract de cumpărare a produsului cu vânzătorul
1.4.12. ÎNREGISTRARE - un formular disponibil în magazinul online care permite crearea unui cont de client
1.4.13. FORMUL DE COMANDA - serviciu electronic, un formular interactiv disponibil in magazinul online care iti permite sa creezi o comanda, in primul rand prin plasarea produselor in cosul electronic si stabilirea termenilor contractului de achizitie, inclusiv modalitatea de livrare si plata.
4/1/14 CLIENT - (1) persoana fizica capabila sa efectueze acte juridice, in cazurile prevazute de reglementari general valabile si persoana cu capacitate juridica restransa; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizatorică fără personalitate juridică care are capacitatea juridică de a efectua acte juridice; - cine folosește sau intenționează să utilizeze servicii electronice.
1.4.15. COD CIVIL - Legea nr. 89/2012 Col., Cod civil
4/1/16 CONT - Serviciu electronic marcat cu un nume individual (login) și o parolă creat de client, un set de resurse din sistemul de comunicare al furnizorului de servicii, în care sunt colectate toate datele furnizate de client cu privire la comenzile sale din magazinul online
„BULETIN INFORMATIV – Serviciu electronic,
serviciu de distribuție electronică furnizat de vânzător prin e-mail, care permite tuturor clienților care s-au înscris să îl primească”
2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL DE INTERNET
2.1. În magazinul online sunt disponibile următoarele servicii electronice: cont, formular de comandă și newsletter
2.1.1. Cont - utilizarea contului este posibilă după parcurgerea a trei pași consecutivi de către client - (1) completarea formularului de înregistrare, (2) apăsarea casetei „Înregistrare” și (3) confirmarea consimțământului pentru crearea unui cont făcând clic pe butonul link de confirmare trimis automat la adresa de e-mail. Clientul trebuie sa furnizeze in formularul de inregistrare urmatoarele informatii: nume si prenume/numele firmei, adresa (strada, numar casa/apartamentului, cod postal, oras, stat), adresa de e-mail, numar de telefon de contact si parola. În cazul unui client care nu este consumator, este necesar să se menționeze numele companiei și numărul de TVA al acesteia.
2.1.1.1. Serviciul de cont electronic este oferit gratuit pe o perioadă nedeterminată. Clientul are posibilitatea oricând și din orice motiv să anuleze contul (ștergerea contului) prin transmiterea cererii relevante către furnizorul de servicii, în special prin e-mail la adresa: sau și în scris la adresa: ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa.
2.1.2. Formular de comanda - utilizarea formularului de comanda este bugetata in momentul in care clientul pune primul produs in cosul electronic din magazinul online. Comanda se execută dacă clientul efectuează doi pași consecutivi - (1) după completarea formularului de comandă și (2) apoi făcând clic pe caseta „Confirmare” de pe site (comandă cu obligație de plată) - până în acest moment este posibil să editați datele de către client (pentru acest scop, urmați instrucțiunile și informațiile furnizate pe site-ul e-shop-ului). Clientul trebuie sa furnizeze in formularul de comanda urmatoarele informatii: nume si prenume/numele companiei, adresa (strada, numar casa/apartamentului, cod postal, oras, stat), adresa de e-mail, numarul de telefon de contact si datele referitoare la contractul de cumparare. : Produs(e), produse prin poștă, locul și modalitatea de livrare a produsului (produselor), modalitatea de plată.
2.1.2.1. Serviciu electronic Formularul de comanda este oferit gratuit si are caracter unic, se incheie in momentul executarii comenzii prin intermediul acestuia sau prin incetarea prematura a comenzii clientului prin intermediul acestuia.
2.1.3. Newsletter - Utilizarea Newsletter-ului este începută după introducerea adresei de e-mail la care urmează să fie trimise toate noile ediții ale Newsletter-ului și făcând clic pe căsuța „Confirmare”. Vă puteți abona la Newsletter în timpul procesului de creare a contului dvs. introducând căsuța corespunzătoare - în momentul creării contului, clientul devine abonat Noewsletter prin linia vizibilă în partea de jos a paginii sau o fereastră pop-up care apare la un minut după începerea navigării.
2.1.3.1. Serviciul de Newsletter electronic este oferit gratuit pe o perioadă nedeterminată. Clientul are posibilitatea de a anula oricând și din orice motiv abonamentul la Newsletter (renunțarea la abonamentul Newsletter) prin transmiterea cererii relevante către furnizorul de servicii, în special prin e-mail la: sau și în scris la: 1F/117, 02-691 Warszawa.
2.2. Cerințe tehnice necesare pentru a susține sistemul TIC utilizat de furnizorul de servicii: (1) un computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la Internet; (2) acces la poșta electronică; (3) Browser de internet: Mozilla Firefox versiunea 11.0 și o versiune ulterioară sau Internet Explorer versiunea 7.0 și o versiune ulterioară, Opera versiunea 7.0 și o versiune ulterioară, Google Chrome versiunea 12.0.0 și o versiune ulterioară; (4) rezoluție minimă recomandată a ecranului: 1024x768; (5) posibilitatea de a încărca cookie-uri în browser și serviciul Javascript.
2.3. Clientul este obligat să utilizeze magazinul online în conformitate cu reglementările legale și bunele moravuri, în ceea ce privește respectarea drepturilor de personalitate, dreptului de autor și drepturilor de proprietate intelectuală ale furnizorului de servicii și ale terților. Clientul este obligat să furnizeze date identice cu situația reală. Clientul nu trebuie să furnizeze conținut ilegal.
2.4. Procedura de reclamații
2.4.1. Reclamații legate de furnizarea de servicii electronice de către Furnizorul de servicii și alte reclamații legate de activitățile magazinului online (cu excepția procedurii de reclamație a produselor, care este prevăzută la pct. 6 și 7 din Condițiile de afaceri), clientul poate depune de exemplu:
2.4.2. în scris la: ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa;
2.4.3. în formă electronică prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro ;
2.4.4. Recomandăm să se menționeze în descrierea plângerii: (1) informații și fapte referitoare la obiectul plângerii, în special tipul și data producerii neregulilor; (2) cerințele clientului; și (3) detaliile de contact ale persoanei care face reclamația - acest lucru va facilita și va accelera întregul proces de tratare a plângerii de către Furnizorul de servicii. Cerințele menționate mai sus au doar un caracter de recomandare și nu afectează eficacitatea unei reclamații făcute fără date recomandate.
2.4.5. Declarația furnizorului de servicii privind reclamația se emite imediat, în cel mult 14 zile calendaristice de la depunerea acesteia.
3. CONDIȚIILE ÎNCHEIERĂRII CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE
3.1. Contractul de cumpărare dintre client și vânzător se încheie după ce comanda anterioară a fost plasată de către client prin Formularul de comandă din magazinul online conform punctului 2.1.2. Condiții de afaceri.
3.2. Prețul produsului publicat pe site-ul magazinului online este declarat în coroane cehe și include TVA. Clientul este informat despre prețul total, inclusiv toate costurile (inclusiv taxele postale, ambalajul) și alte costuri care nu pot fi specificate în prealabil, pe site-ul e-shop în timpul procesului de comandă, în special în etapa în care clientul își confirmă consimțământul pentru contractul de cumpărare a produsului.
3.3. Procedura de incheiere a unui contract de cumparare in magazinul online folosind formularul de comanda
3.3.1. Contractul de cumpărare dintre client și vânzător se încheie după ce clientul a creat în prealabil o comandă în magazinul online în conformitate cu punctul 2.1.2. Condiții de afaceri
3.3.2. După plasarea comenzii, vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și în același timp acceptă comanda spre executare. Confirmarea de primire a comenzii și transmiterea acesteia pentru implementare este transmisă clientului vânzător în mesajul de e-mail corespunzător la adresa de e-mail specificată de client în formularul de comandă. Această confirmare trebuie să conțină cel puțin o confirmare din partea vânzătorului despre primirea comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare și o confirmare a încheierii contractului de cumpărare. In momentul primirii acestor informatii de e-mail de catre client, se incheie un Acord de Cumparare intre client si vanzator.
3.4. Reținerea, securitatea și accesul la conținutul contractului de cumpărare încheiat se realizează prin (1) accesarea actualilor Termeni și Condiții de Afaceri pe site-ul magazinului online și (2) transmiterea clientului a mesajului de e-mail menționat la punctul 3.3. 2. Condiții de afaceri. În plus, conținutul contractului de cumpărare este stocat și securizat și în sistemul informatic al magazinului online al vânzătorului.
4. METODE SI TERMENI DE PLATA
4.1. Vânzătorul oferă clientului următoarele opțiuni de plată pentru subiectele Contractului de cumpărare:
4.1.1. Ramburs la livrare la primirea lotului.4.1.2.
4.1.2. Plata prin transfer bancar in contul vanzatorului
4.1.2.1. Alior Bank
4.1.2.2. RO15 BACX 0000 0022 8373 4000
4.1.3. Plăți electronice și plăți cu cardul prin sistemul PayPal - metodele actuale de plată posibile sunt descrise pe site-ul magazinului electronic în fila „Plăți” și pe site-ul http://www.paypal.com.
4.1.4. Plăți electronice și plăți cu cardul prin sistemul PayU.sk - metodele actuale de plată posibile sunt descrise pe site-ul magazinului electronic în fila „Plăți” și pe site-ul http://www.payu.sk
4.1.4.1. Decontarea tranzacțiilor din plăți electronice și carduri de plată se realizează în conformitate cu alegerea clientului prin serviciul PayU.sk. Suportul pentru plăți electronice și carduri de plată este gestionat de:
4.2. Termen de plata:
4.2.1. In cazul in care clientul alege modalitatea de plata prin transfer bancar, plata electronica sau plata cu cardul, acesta este obligat sa o efectueze in termen de 7 zile de la incheierea contractului de cumparare.
4.2.2. In cazul in care clientul alege modalitatea de plata ramburs la primirea expedierii, acesta este obligat sa plateasca suma solicitata la primirea expedierii.
5. COSTURI, MODALITATE ȘI DATA LIMITĂ DE LIVRARE ȘI PRIMITERE EXPEDIERE
5.1. Condițiile de livrare a produsului sunt valabile pentru teritoriul Republicii Cehe
5.2. Livrarea produsului către client este contra cost, dacă nu se prevede altfel în contractul de cumpărare. Livrarea gratuită este pentru achiziții de peste 315 ron. În alte cazuri, costurile de livrare a produselor (inclusiv plăți pentru transport, ambalare etc.) sunt marcate pe site-ul magazinului online în fila „Costuri de transport” iar clientul este familiarizat și cu acestea în timpul procesului de comandă, în special la momentul confirmării consimţământului la cumpărare.prin contract.
5.3 . Vânzătorul oferă clientului următoarele modalități de livrare sau acceptare a produsului:
5.3.1. Transport gratuit la cumpărături de peste 315 ron, indiferent de modalitatea de livrare aleasă
5.3.2. Livrare prin curier - 0 ron
5.3.3. Curier ramburs - 11,90 ron
5.4. Termenul de livrare a produsului către client este de 5 zile lucrătoare, dacă nu se specifică altfel în descrierea produsului. În cazul în care în comandă există produse cu termene de livrare diferite, se precizează ultima dată de livrare, care însă nu poate fi mai mare de 5 zile lucrătoare. Începutul perioadei de livrare a produsului către client se calculează după cum urmează:
5.4.1. In cazul in care clientul alege plata prin transfer bancar, plata electronica sau plata cu cardul - de la data la care plata a fost creditata in contul bancar al vanzatorului.
5.4.2. Daca clientul alege modalitatea de plata ramburs - de la data incheierii contractului de cumparare.
6. RECLAMAȚIA PRODUSULUI
(SE APLICĂ ACORDURILOR DE CUMPĂRARE ÎNCHEIE DIN 25 DECEMBRIE 2014)
6.1. În calitate de vânzător, Gusto este răspunzător față de un client care este consumator în sensul § 2 alin. a) din Legea nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorului, în cadrul garanției pentru defecte în măsura specificată în prevederile § 612 și următoarele. din Codul civil
6.2. Reclamațiile rezultate din încălcarea drepturilor clientului garantate prin reglementări legale sau în baza Condițiilor de Afaceri actuale trebuie adresate la adresa magazinului electronic sau la adresa de e-mail: info@doamnaposetuta.ro
. Gusto se obligă să verifice fiecare reclamație în cel mult 14 zile, dacă acest lucru nu este posibil, atunci se obligă să informeze clientul cu privire la data reală la care va fi verificată reclamația.
6.3. În cazul în care cumpărătorul nu este un consumator în sensul § 2 alin. a) din Legea nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorilor, magazinul online acordă o garanție de prevânzare de 14 zile. Nu oferă garanție post-vânzare.
6.4. În cazul în care cumpărătorul nu este un consumator în sensul § 2 alin. a) din Legea nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorului, părțile exclud răspunderea vânzătorului pentru defectele fizice ale produsului (dispozițiile § 2113 și următoarele din Codul civil) "
6.5. Reclamațiile pot fi depuse de către client, de exemplu:
6.5.1. în scris la adresa: ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa.
6.5.2. în formă electronică prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro ;
6.6. Recomandăm să se menționeze în descrierea plângerii: (1) informații și fapte referitoare la obiectul plângerii, în special tipul și data producerii neregulilor; (2) cerințe de a aduce produsul într-o stare identică cu cea a contractului de cumpărare, reducerea prețului sau retragerea din contractul de cumpărare; și (3) detaliile de contact ale persoanei care face reclamația - acest lucru va facilita și va accelera întregul proces de tratare a plângerii de către Furnizorul de servicii. Cerințele menționate mai sus au doar un caracter de recomandare și nu afectează eficacitatea unei reclamații făcute fără date recomandate
6.7. Vânzătorul va comenta reclamația clientului imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la depunerea acesteia. Dacă nu își exprimă opinia în termenul menționat mai sus, înseamnă că vânzătorul a recunoscut reclamația ca fiind întemeiată.
6.8. In cazul in care vanzatorul are nevoie de livrarea produsului la reclamatia clientului, acesta va solicita clientului sa trimita produsul pe cheltuiala vanzatorului la adresa: ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa. Dacă acest lucru nu este posibil sau excesiv de complicat din cauza tipului de defect, a tipului de produs sau a metodei de instalare a acestuia, clientului i se va cere să permită inspectarea articolului revendicat prin programare prealabilă la locul unde se află articolul. "
6.9. Cerere de livrare a produsului menționat la pct. 6.6. Termenii și condițiile nu afectează termenul limită pentru care vânzătorul poate comenta reclamația clientului, care este discutată la punctul 6.5. Termenii si conditiile nu incalca dreptul clientului de a solicita demontarea produsului defect si reinstalarea produsului dupa inlocuirea cu unul nou si fara defecte sau dupa inlaturarea defectului de catre vanzator, conform prevederilor Legii nr. 89/2012 Col., Cod civil
7. MODALITĂȚI EXTRAORDINARE DE SOLICMENTARE A PLÂNGERILOR ȘI, EXECUTAREA ȘI REGULI PRIVIND ACESTE PROCEDURI
7.1. Autoritatea Cehă de Inspecție a Comerțului, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČ: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs, este responsabilă pentru soluționarea judiciară a litigiilor de consum care decurg din contractul de cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor de la http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în temeiul contractului de cumpărare.
7.2. Centrul European al Consumatorilor Republica Cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul de soluționare online a litigiilor de consumator).
7.3 . Vânzătorul are dreptul de a vinde mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul licențelor comerciale se efectuează de către oficiul de licențe comerciale relevant din competența sa. Autoritatea cehă de control al comerțului, într-o măsură limitată, supraveghează respectarea Legii nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor.
7
8. DREPTUL DE RETRAGERE
8.1. Un consumator care a încheiat un contract prin internet poate, în termen de 100 de zile calendaristice, să ofere niciun motiv și fără nicio taxă, cu excepția costurilor menționate la punctul 8.8. Termeni si Conditii, retrageti-va din acest contract. Se poate depune o declarație de retragere din contractul de cumpărare, de exemplu:
8.1.1. în scris la adresa: ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa;
8.1.2. electronic prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro ;
8.2. Exemplul de formular de retragere din contract poate fi descărcat de pe site-ul Autorității de inspecție comercială a Cehiei, poate fi descărcat și de pe site-ul magazinului online în fila „Efectuați un schimb sau returnare”. Consumatorul poate folosi acest șablon, dar nu este obligatoriu.
8.3. Perioada de retragere din contract începe să curgă:
8.3.1. în cazul unui contract în care vânzătorul transferă produsul cu obligația de a transfera proprietatea (cum ar fi un contract de cumpărare) - de la preluarea produsului de către consumator sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, și în cazul unui contract care (1) cuprinde multe produse care se livrează separat, în loturi sau în rate - de la predarea ultimului produs, lot sau lot sau (2) constă în livrări regulate ale produselor pentru o perioadă determinată - de la primirea primului produs;"
8.3.2. în cazul altor contracte – de la data încheierii acestora.
8.4. În cazul retragerii contractului la distanță, acesta se consideră neîncheiat.
8.5. Vânzătorul este obligat să returneze consumatorului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv cele poștale (cu excepția costurilor excelente din decizia consumatorului de a alege alta decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de magazinul online) fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 calendar. zile de la primirea declarației de retragere a consumatorului. Vânzătorul va efectua rambursarea în același mod ca și consumatorul utilizat, cu excepția dorinței exprese a consumatorului de a utiliza o altă metodă de rambursare, care nu implică costuri suplimentare pentru acesta. În cazul în care vânzătorul nu și-a propus să preia însuși produsul de la consumator, acesta poate aștepta să returneze plata până când primește produsul de la consumator sau primește o confirmare a expedierii acestuia, oricare dintre acestea survine primul.
8.6. Consumatorul este obligat să returneze produsul vânzătorului sau să-l predea unei persoane autorizate autorizate de vânzător fără întârziere, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care s-a retras din contract, cu excepția cazului în care vânzătorul trebuie să ia peste produsul însuși. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți produsul înainte de expirarea acestuia. Consumatorul poate returna produsul la adresa: ul. Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa;
8.7. Consumatorul este responsabil pentru orice reducere a prețului produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
8.8. Posibile costuri legate de retragerea consumatorului din contractul de cumpărare, care sunt plătite de consumator:
8.8.1. În cazul în care consumatorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare listată pe site-ul magazinului online, vânzătorul nu este obligat să returneze costurile asociate acestei opțiuni de livrare.
8.8.2. Consumatorul plătește costul imediat al trimiterii produsului către vânzător.
8.8.3. În cazul unui produs care este un serviciu care, la cererea expresă a consumatorului, a fost început înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul care își exercită dreptul de retragere după efectuarea unei astfel de solicitări este obligat să ramburseze toate costurile asociate cu serviciile prestate prin retragere din contract. Suma care trebuie plătită se calculează proporțional cu prețul total al contractului sau cu remunerația specificată în contract. În cazul în care prețul sau remunerația este excesivă, se ia ca bază pentru calcularea acestei sume valoarea de piață.
8.9. Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract prin internet în următoarele cazuri:
8.9.1. În special, consumatorul nu se poate retrage din contract prin lege:
(1) prestarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere și comerciantul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că în acest caz nu are dreptul de a se retrage din contract. (2) pentru furnizarea de bunuri sau servicii (3) livrarea de bauturi alcoolice, care pot fi livrate dupa 30 de zile si al caror pret depinde de fluctuatiile pietei financiare ) livrarea de bunuri care au fost modificate conform dorintei consumatorului sau pentru persoana acestuia (5) livrarea de bunuri perisabile, precum si a bunurilor care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri dupa livrare(6) repararea sau întreținerea efectuată într-un loc desemnat de consumator la cererea acestuia; totuși, acest lucru nu se aplică în cazul reparațiilor ulterioare sau livrării de piese de schimb altele decât cele solicitate (7) livrarea mărfurilor într-un ambalaj sigilat pe care consumatorul l-a scos din ambalaj și din motive de igienă nu poate fi returnată (8) livrarea de înregistrare audio sau video sau program de calculator, dacă a încălcat coperta inițială a acestora (9) furnizarea de ziare, periodice sau reviste (10) cazare, transport, alimentație sau agrement, dacă întreprinzătorul prestează aceste servicii în termenul specificat (11) încheiat . pe baza unei licitații publice în temeiul legii care reglementează licitațiile publice, sau(12) livrarea de conținut digital, dacă acesta nu a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu acordul prealabil expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere și întreprinzătorul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că într-un astfel de caz nu are dreptul de a se retrage din contract sunt cazuri in care retragerea din contract este convenita in mod expres"
9. PREVEDERI PENTRU ENTITATI DE AFACERI
9.1. Această secțiune a Termenilor și condițiilor și prevederile cuprinse în acestea se aplică exclusiv clienților și clienților care nu sunt consumatori.
9.2. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare cu un client care nu este consumator, în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestuia. În acest caz, retragerea din contractul de cumpărare poate interveni fără motivul declarat, iar clientul, care nu este consumator, nu are pretenții în raport cu vânzătorul.
9.3. Pentru clienții neconsumatori, vânzătorul are dreptul de a limita modalitățile de plată disponibile, inclusiv cerința plății în avans, integral sau parțial, indiferent de modalitatea de plată aleasă de client sau de faptul încheierii contractului de cumpărare.
9.4. În momentul în care produsul este predat transportatorului vânzător, toate drepturile și obligațiile asociate produsului și riscul unei eventuale pierderi sau deteriorare a produsului trec către client, care nu este consumatorul. Într-un astfel de caz, vânzătorul nu este răspunzător pentru pierderea sau deteriorarea produsului rezultată din primire pentru transport până la livrare către client și pentru întârzierile în transportul expedierii.
9.5. In cazul trimiterii produsului catre client de catre transportator, clientul care nu este consumator este obligat sa verifice expedierea in timpul si modalitatea acceptate pentru aceste modalitati de livrare. In cazul in care constata ca produsul a fost pierdut sau deteriorat in timpul transportului, este obligat sa ia toate masurile necesare pentru a dovedi raspunderea transportatorului.
9.6. Potrivit dispozițiilor § 2113 și următoarele. din Codul civil, răspunderea vânzătorului în temeiul garanției produsului pentru un client care nu este consumator expiră.
9.7. Pentru clienții neconsumatori, vânzătorul poate rezilia contractul de servicii electronice cu efect imediat și fără a indica un motiv prin trimiterea declarației relevante.
9.8. Răspunderea vânzătorului în raport cu clientul care nu este consumator este, indiferent de justificarea legală a acestuia, limitată - precum și în cadrul revendicărilor individuale, la toate pretențiile în total - la cuantumul prețului plătit și la costurile de transport care decurg din contract de cumpărare, dar nu mai mult de o mie de zloți. Furnizorul de servicii/vânzătorul este răspunzător în raport cu clientul neconsumator numai pentru daune tipice care sunt previzibile la momentul încheierii contractului, el nu răspunde pentru pierderea de profit în raport cu clientul neconsumator. "
9.9. Toate litigiile aparute intre vanzator si clientul care nu este consumator se solutioneaza de instanta cu competenta teritoriala de la sediul vanzatorului.
10. TERMENII ȘI CONDIȚIILE PROGRAMULUI DE LOIALITATE PENTRU CLIENȚII MAGAZINULUI ONLINE DOAMNAPOSETUTA.RO
10.1 DISPOZIȚII GENERALE
10.1.1. Organizatorul Programului de Fidelizare este Michał Gabryszak care desfășoară activitate comercială sub numele Gusto, înregistrat în Registrul Central al Activităților Comerciale și al Informațiilor din Republica Polonă, ținut de către Ministerul Economiei competent, cu următoarea adresă a sediului și adresa de serviciu: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Warszawa, NUMĂR DE TVA: 9562182494, ID: 340218678 , adresa de e-mail: sklep@doamnaposetuta.ro, număr de telefon: 536-019-908 și numărul de fax: 056-644-77-64.
10.1.2. Acest program de fidelizare se adresează atât consumatorilor, cât și altor entități care încheie contracte de vânzare de produse cu Organizatorul.
10.1.3. Programul de fidelizare este organizat în magazinul online al Organizatorului, disponibil la adresa http://doamnaposetuta.ro/.
10.2. DEFINIȚII:
10.2.1. Termenii utilizați în acești Termeni și Condiții înseamnă:
10.2.1.1.1 CLIENTUL - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de legile general aplicabile, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică căreia i se acordă capacitate juridică prin lege; - care intenționează să participe sau participă la Programul de fidelizare.
10.2.1.2. CODUL CIVIL - Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).
10.2.1.3. ORGANIZATOR, VÂNZĂTOR - Firma Gusto înscrisă în Registrul Central al Activității Comerciale și al Informațiilor din Republica Polonă, ținut de ministrul responsabil cu economia, având: adresa sediului și adresa de livrare: strada Marii Skłodowskiej-Curie 87E, 87-100 Toruń, NUMĂR DE TVA 9562182494, ID 340218678, adresa de e-mail: sklep@doamnaposetuta.ro, numărul de telefon: 536-019-908 și numărul de fax: 056-644-77-64.
10.2.1.4. PRODUS - un articol sau un serviciu care face obiectul contractului de vânzare între Client și Vânzător.
10.2.1.5. PROGRAM DE FIDELITATE - un program de fidelizare a Clienților organizat de Organizator în conformitate cu prezentul Regulament.
10.2.1.6. REGULAMENT - prezentul Regulament al Programului de Fidelizare.
10.2.1.7. MAGAZIN DE INTERNET - magazinul online al Organizatorului disponibil la adresa http://doamnaposetuta.ro/, unde este organizat acest Program de Fidelizare.
10.3 CONDIȚII DE PARTICIPARE LA PROGRAMUL DE FIDELIZARE
10.3.1. Un Client poate participa la Programul de fidelizare. Participarea la Programul de loialitate este voluntară.
10.3.1.1.1. Un Client poate adera la Programul de fidelizare exprimându-și dorința de a adera la Programul de fidelizare în momentul creării unui cont de Client în Magazinul online (în acest scop, trebuie bifată o căsuță de selectare corespunzătoare, vizibilă pe pagina cu un formular de înregistrare a contului de Client).
10.3.2. Un Client care participă la Programul de fidelizare este obligat să furnizeze date în conformitate cu starea de fapt. În cazul unor modificări ale datelor furnizate, Clientul este obligat să actualizeze aceste date, în special prin intermediul contului Clientului, prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la următoarea adresă: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia, NUMĂR DE TVA 9562182494, ID 340218678.
10.4 TERMENI ȘI CONDIȚII ALE PROGRAMULUI DE FIDELIZARE
10.4.1. Programul de fidelizare este valabil pentru o perioadă de timp nedeterminată.
10.4.2. Un Client care participă la Programul de Fidelizare, în cazul în care încheie contracte de vânzare în cadrul unui cont de Client pentru o anumită sumă totală, va beneficia de o reducere pentru achiziționarea fiecărui Produs ulterior în Magazinul Online în cadrul aceluiași cont de Client.
10.4.3. La calcularea sumei de la clauza 4.4, se iau în considerare sumele tuturor contractelor de vânzare încheiate în cadrul contului Clientului de la data aderării la Programul de fidelizare.
10.4.4 Reducerile se acordă Clientului după cum urmează:
10.4.4.1. 3% reducere la fiecare achiziție ulterioară după depășirea sumei de 400 RON la contractele de vânzare încheiate de către Client.
10.4.4.4.2. 5% reducere la fiecare achiziție ulterioară după depășirea sumei de 650 RON în contul contractelor de vânzare încheiate de către Client.
10.4.4.4.3. 10% reducere la fiecare achiziție consecutivă după depășirea sumei de 2550 RON din contractele de vânzare încheiate de Client.
10.4.4.4.4. 15% reducere la fiecare achiziție consecutivă după depășirea sumei de 6500 RON din contractele de vânzare încheiate de Client.
10.4.5. Valoarea contractului de vânzare nu include costurile de livrare a Produsului.
10.4.6. Reducerea nu se aplică costurilor de livrare a Produselor.
10.4.7. Procentele de reducere nu se însumează. Clientul are dreptul de fiecare dată la o reducere pentru întreaga achiziție în cuantumul specificat la punctul 4.4.
10.4.8. După încheierea unui contract de vânzare, Organizatorul va nota o creștere a sumei totale datorate contractelor de vânzare încheiate până în acel moment de către Client și atribuite Clientului dat în contul acestuia din Magazinul online. Pe lângă posibilitatea de a verifica de unul singur valoarea sumei totale de mai sus în contul Clientului, Clientul are dreptul de a obține în orice moment informații de la Organizator cu privire la suma totală de mai sus - în acest scop, Clientul poate contacta Organizatorul în special prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la adresa: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia.
10.5 DATE CU CARACTER PERSONAL
10.5.1 Organizatorul este administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în legătură cu executarea dispozițiilor prezentului regulament. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile, în măsura și pe baza principiilor indicate în această secțiune a Regulamentului. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, deși nerespectarea obligației de a furniza datele cu caracter personal necesare pentru a participa la Programul de fidelizare va duce la refuzul participării la acesta.
10.5.2. Scopul colectării datelor cu caracter personal ale Clientului de către Administrator este de a implementa Programul de Fidelizare;
10.5.3 Temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului este necesitatea de a executa un contract la care Clientul este parte sau de a lua măsuri la cererea Clientului înainte de încheierea acestuia.
10.5.4. Fiecare persoană are dreptul de a controla prelucrarea datelor care o privesc, conținute în sistemul de arhivare a datelor Administratorului și, în special, dreptul de a: solicita completarea, actualizarea, rectificarea datelor cu caracter personal, suspendarea temporară sau permanentă a prelucrării acestora sau ștergerea lor, în cazul în care acestea sunt incomplete, învechite, neadevărate sau au fost colectate cu încălcarea legii sau nu mai sunt necesare pentru scopul pentru care au fost colectate.
10.5.5. Pentru a exercita drepturile menționate mai sus, un mesaj relevant poate fi trimis prin e-mail la: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la adresa administratorului: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia.
10.6 CONDIȚII DE RENUNȚARE ȘI DE ÎNCETARE A PROGRAMULUI DE FIDELIZARE
10.6.1. Clientul poate renunța la participarea la Programul de fidelizare în orice moment și fără a preciza motivele, trimițând o declarație corespunzătoare Organizatorului, de exemplu, prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la următoarea adresă: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia. Demisia intră în vigoare imediat.
10.7 PROCEDURA DE RECLAMAȚIE
10.7.1. Reclamațiile legate de Programul de fidelizare pot fi transmise de către Client, de exemplu, prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la următoarea adresă: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia.
10.7.2. Se recomandă ca descrierea reclamației să conțină cât mai multe informații și circumstanțe cu privire la subiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulii și datele de contact - acest lucru va facilita și accelera examinarea reclamației de către Organizator. Cerințele specificate în fraza precedentă reprezintă doar o recomandare și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse cu omiterea descrierii recomandate a reclamației.
10.7.3. Organizatorul va răspunde reclamației imediat, cel târziu în termen de 14 zile de la data depunerii.
10.8 DISPOZIȚII FINALE
10.8.1. Legea aplicabilă sistemului de fidelizare este legea poloneză și limba poloneză.
10.8.2 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții din motive importante, și anume: modificări ale legii în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor acestor Termeni și Condiții. Regulamentele modificate sunt obligatorii pentru Client dacă au fost îndeplinite cerințele prevăzute la articolele 384 și 384[1] din Codul Civil, adică dacă Clientul a fost notificat în mod corect cu privire la modificările aduse și nu a renunțat la participarea sa la Programul de afiliere în termen de 14 zile de la data notificării. În cazul în care modificările aduse Termenilor și Condițiilor au ca rezultat introducerea unor taxe, Clientul care este consumator are dreptul de a se retrage din contract. O modificare a acestor Termeni și Condiții nu afectează contractele de vânzare, punctele acordate sau premiile deja încheiate.
10.8.3. În chestiunile care nu sunt reglementate de aceste Reguli și Regulamente, se aplică dispozițiile Codului civil și alte dispoziții relevante ale legislației poloneze general aplicabile.
11. TERMENII ȘI CONDIȚIILE PROMOȚIEI "CUMPĂRĂ O GEANTĂ! VEZI CE POȚI CÂȘTIGA! " ÎN MAGAZINUL ONLINE DOAMNAPOSETUTA.RO
11.1 DISPOZIȚII GENERALE
11.1. 1 Organizatorul promoției "Cumpără o geantă! Vezi ce poți câștiga!" este compania Gusto înscrisă în Registrul Central al Activității Comerciale și Informațiilor din Republica Polonă condus de ministrul responsabil cu economia, având: adresa de afaceri și adresa de livrare: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia, NUMĂR DE TVA 9562182494, ID 340218678, adresa de e-mail: sklep@doamnaposetuta.ro, numărul de telefon: 536-019-908 și numărul de fax: 056-644-77-64.
11.1.2. Toți termenii și expresiile scrise cu majuscule care apar în acești Termeni și Condiții și care nu sunt definiți în clauza 1.3. vor fi înțeleși în conformitate cu definiția lor din Regulile și Regulamentele Magazinului pe Internet.
11.1.3. Definiții:
CLIENT - o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de reglementările general aplicabile și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege, care intenționează să participe sau participă la Promoție.
CODUL CIVIL - Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).
PRODUS - un bun mobil disponibil în Magazinul Internet care face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător.
PROMOȚIE, PROMOȚIE "Cumpără o geantă de mână! Vedeți ce puteți câștiga!" - o promoție organizată de către Organizator în conformitate cu prezentul Regulament.
REGULAMENT - prezentul regulament al Promoției.
MAGAZIN DE INTERNET - magazinul online al Vânzătorului disponibil la adresa: www.doamnaposetuta.ro unde este organizată Promoția.
ORGANIZATOR, VÂNZĂTOR, ADMINISTRATOR - Compania Gusto înscrisă în Registrul Central al Activității Comerciale și al Informațiilor din Republica Polonă ținut de ministrul responsabil cu economia, având: adresa sediului și adresa de livrare: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia, NUMĂR DE TVA 9562182494, ID 340218678, adresa de e-mail: sklep@doamnaposetuta.ro, numărul de telefon: 536-019-908 și numărul de fax: 056-644-77-64.
CONTRACTUL DE VÂNZARE - contractul de vânzare a Produsului încheiat sau încheiat între Client și
11.2 CONDIȚII DE PARTICIPARE LA PROMOȚIE
11.2.1. Orice Client al Magazinului Online poate participa la Promoție.
11.2.2.2 Condiția pentru a participa la Promoție este ca Clientul să achiziționeze un Produs care să fie o geantă de mână din Magazinul Online.
11.3 TERMENI ȘI CONDIȚII ALE PROMOȚIEI
11.3.1. Promoția este valabilă pentru o perioadă de timp nedeterminată.
11.3.2. Promoția constă în reducerea cu 50% (cincizeci la sută) a prețului Produsului reprezentând încălțăminte, portofel sau accesoriu pentru geantă, care face obiectul Contractului de vânzare încheiat de Vânzător cu Clientul care îndeplinește condițiile de participare la Promoție. Reducerea prețului se va realiza în una dintre următoarele modalități:
În cazul achiziționării simultane a unui Produs care este o geantă de mână și a unui Produs care este pantofi, portofel sau accesoriu de geantă de mână, reducerea prețului Produsului care este pantofi, portofel sau accesoriu de geantă de mână are loc în mod automat în etapa de comandă cu ajutorul Formularului de comandă, înainte ca Clientul să confirme Comanda.
În cazul achiziționării doar a unui Produs genți de mână, Clientul primește un cod de reducere personalizat de unică folosință, care este trimis la adresa de e-mail furnizată de Client în momentul plasării Comenzii.
Codul de reducere dă dreptul Clientului la o reducere unică de 35% din Contractul de vânzare. Reducerea se aplică la întregul sortiment de pe doamnaposetuta.ro (costurile de livrare nu sunt incluse în Contractul de vânzare - reducerea nu se aplică la acestea). Eligibilitatea Clientului pentru reducere nu depinde de valoarea Contractului de vânzare.
Pentru a răscumpăra un cod de reducere, la plasarea unei comenzi în Magazinul online, în câmpul "Cod de reducere" introduceți codul primit și faceți clic pe câmpul "Confirmă codul" Codul de reducere nu poate fi schimbat în numerar, ci dă dreptul Clientului să primească o reducere unică, așa cum se menționează în puncte. 3.2 și 3.3 din Termeni și condiții.
Promoția nu poate fi combinată cu alte reduceri ale prețului Produsului rezultate din alte coduri de reducere disponibile în Magazinul online și cu promoția rezultată în urma abonării la Newsletter. Promoția se cumulează cu alte promoții care implică reduceri de preț la Produs pentru toți clienții și cu programul de fidelizare.
11.4 DATE CU CARACTER PERSONAL
11.4.1 Organizatorul este administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în legătură cu executarea prevederilor prezentului regulament. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile, în măsura și pe baza principiilor indicate în această secțiune a Regulamentului.
11.4.2. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, deși nerespectarea obligației de a furniza datele cu caracter personal necesare pentru a participa la Promoție va duce la refuzul participării la aceasta.
11.4.3 Scopul colectării datelor cu caracter personal ale Clientului de către Administrator este de a implementa Promoția.
11.4.4. Temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului este necesitatea de a executa un contract la care Clientul este parte sau de a lua măsuri la cererea Clientului înainte de încheierea unui astfel de contract.
11.4.5. Fiecare persoană are dreptul de a controla prelucrarea datelor care o privesc, conținute în sistemul de arhivare a datelor administratorului, și în special dreptul de a: cere ca datele cu caracter personal să fie completate, actualizate, rectificate, suspendate temporar sau definitiv sau șterse, în cazul în care datele sunt incomplete, învechite, neadevărate sau colectate cu încălcarea legii, sau dacă nu mai sunt necesare pentru scopul pentru care au fost colectate. Pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, puteți trimite mesajul relevant prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la adresa administratorului: 1F/117 Obrzeżna St., 02-691 Varșovia.
11.5 CONDIȚII DE RETRAGERE DIN PROMOȚIE
11.5.1. Clientul poate renunța la participarea la Promoție în orice moment și fără a da vreun motiv, trimițând o declarație corespunzătoare Organizatorului, în special prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la următoarea adresă: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia. Demisia va intra în vigoare imediat.
11.6 PROCEDURA DE RECLAMAȚIE
11.6.1. Reclamațiile legate de Promoție pot fi transmise de către Client, de exemplu, prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la următoarea adresă: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia.
11.6.2. Se recomandă ca în descrierea reclamației să se furnizeze cât mai multe informații și circumstanțe referitoare la subiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulii și datele de contact - acest lucru va facilita și accelera tratarea reclamației de către Organizator.
11.6.3. Organizatorul răspunde imediat la reclamație, cel târziu în termen de 14 zile.
11.7 DISPOZIȚII FINALE
11.7.1. Se aplică legislația poloneză.
11.7.2. În aspectele care nu sunt reglementate în prezentul document, se aplică dispozițiile Codului civil și alte dispoziții relevante ale legislației poloneze.
12. TERMENII ȘI CONDIȚIILE PROMOȚIEI "CARD CADOU" ÎN MAGAZINUL ONLINE DOAMNAPOSETUTA.RO
12.1 DISPOZIȚII GENERALE
12.1. 1 Organizatorul promoției "CARDUL CADOU" este compania Gusto, înscrisă în Registrul Central al Activității Comerciale și al Informațiilor din Republica Polonă condus de Ministrul responsabil cu economia, având: adresa sediului și adresa de livrare: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia, NUMĂR DE TVA 9562182494, ID 340218678, adresa de e-mail: info@doamnaposetuta.ro, numărul de telefon: 536-019-908 și numărul de fax: 056-644-77-64.
Toți termenii și expresiile scrise cu majuscule care apar în acești Termeni și Condiții și care nu sunt definiți în clauza 1.3 vor fi înțeleși în conformitate cu definiția lor din Regulile și Regulamentele Magazinului pe Internet.
12.1.3. Definiții:
CLIENT - o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege, care intenționează să participe sau participă la Promoție.
CODUL CIVIL - Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).
PRODUS - un bun mobil disponibil în Magazinul Online care face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător.
CARDUL CADOU - promoția organizată de Organizator în conformitate cu acești Termeni și Condiții.
TERMEN - acești Termeni și Condiții ai promoției.
MAGAZIN DE INTERNET - magazinul online al Vânzătorului disponibil la adresa: www.doamnaposetuta.ro unde este organizată Promoția.
ORGANIZATOR, VÂNZĂTOR, ADMINISTRATOR - Compania Gusto înscrisă în Registrul Central al Activității Comerciale și al Informațiilor din Republica Polonă ținut de ministrul responsabil cu economia, având: adresa sediului și adresa de livrare: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia, număr de tva 9562182494, ID 340218678, adresa de e-mail: info@doamnaposetuta.ro, numărul de telefon: 536-019-908 și numărul de fax: 056-644-77-64.
CONTRACT DE VÂNZARE - contractul de vânzare a unui Produs încheiat sau încheiat între Client și Vânzător în Magazinul Online.
12.2 CONDIȚII DE PARTICIPARE LA PROMOȚIE
12.2.1 Orice Client al Magazinului Online care deține un Card Cadou poate fi Par0cipant la Promo0ie.
12.2.2.2 Condiția de participare la Promoție este ca Clientul să achiziționeze un Produs din Magazinul Online folosind codul electronic de pe Cardul Cadou.
12.3 TERMENI ȘI CONDIȚII ALE PROMOȚIEI
12.3.1. Promoția este valabilă pentru o perioadă de timp nedeterminată.
12.3.2. Promoția se bazează pe introducerea unui cod electronic de pe un Card Cadou achiziționat de către Client. Pentru a răscumpăra codul electronic, Clientul trebuie să introducă codul primit în câmpul "Cod de reducere" la plasarea unei comenzi în Magazinul online și să facă clic pe câmpul "Confirmă codul".
12.3.3. Promoția nu poate fi combinată cu alte reduceri de preț ale Produsului rezultate din alte coduri de reducere disponibile în Magazinul Online și cu promoția rezultată din abonarea la Newsletter. 12.3.3.4. Promoția se cumulează cu alte promoții care implică o reducere a prețului Produsului pentru toți clienții și cu programul de fidelizare.
12.4 DATE CU CARACTER PERSONAL
12.4.1 Administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în legătură cu executarea prevederilor prezentului regulament este Organizatorstrada 12.4.2. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile, în măsura și pe baza principiilor indicate în această secțiune a Regulamentului.
12.4.2. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, deși nerespectarea obligației de a furniza datele cu caracter personal necesare pentru a participa la Promoție va duce la refuzul de a participa la Promoție.
12.4.3 Scopul colectării datelor cu caracter personal ale Clientului de către Administrator este de a implementa Promoția.
12.4.4. Temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului este necesitatea de a executa un contract la care Clientul este parte sau de a lua măsuri la cererea Clientului înainte de încheierea unui astfel de contract.
12.4.5. Fiecare persoană are dreptul de a controla prelucrarea datelor care o privesc, conținute în sistemul de arhivare a datelor administratorului, și în special dreptul de a: solicita completarea, actualizarea, rectificarea, suspendarea temporară sau permanentă sau ștergerea datelor, dacă acestea sunt incomplete, depășite, neadevărate sau colectate cu încălcarea legii, sau dacă nu mai sunt necesare pentru scopul pentru care au fost colectate. Pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, puteți trimite mesajul relevant prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la adresa administratorului: 1F/117 Obrzeżna St., 02-691 Varșovia.
12.5 TERMENI ȘI CONDIȚII DE RETRAGERE DIN PROMOȚIE
12.5.1. Clientul poate renunța la Promoție în orice moment și fără a da vreun motiv, trimițând o declarație corespunzătoare Organizatorului, în special prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la următoarea adresă: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia. Demisia va intra în vigoare imediat.
12.6 PROCEDURA DE RECLAMAȚIE
12.6.1. Reclamațiile legate de Promoție pot fi transmise de către Client, de exemplu, prin e-mail la adresa: info@doamnaposetuta.ro sau în scris la următoarea adresă: strada Obrzeżna 1F/117, 02-691 Varșovia.
12.6.2. Se recomandă ca descrierea reclamației să conțină cât mai multe informații și circumstanțe referitoare la subiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulii și datele de contact - acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației de către Organizator.
12.6.3. Organizatorul răspunde imediat la reclamație, în termen de cel mult 14 zile.
12.7 DISPOZIȚII FINALE
12.7.1 Se aplică legislația poloneză.
12.7.2 În aspectele care nu sunt reglementate în prezentul document, se aplică dispozițiile Codului civil și alte dispoziții relevante ale legislației poloneze.
13. DISPOZIȚII FINALE
13.1. Contractele încheiate de magazinul online sunt în limba cehă.
13.2. Schimbarea condițiilor de afaceri:
13.2.1. In cazul incheierii de contracte pe termen lung in baza acestor Termeni si Conditii (ex. servicii electronice - cont), termenii si conditiile modificate sunt obligatorii pentru client daca se mentine obligatia de a respecta reglementarile ce decurg din Codul civil, respectiv clientul a fost informat în mod regulat despre modificări și nu a încetat în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării. In cazul in care modificarea Conditiilor de Afaceri conduce la introducerea unor noi taxe sau la cresterea acestora fata de versiunea actuala, clientul care este consumator are dreptul de a se retrage din contract.
13.2.2. În cazul în care un alt contract decât unul pe termen lung (cum ar fi un contract de cumpărare) este încheiat pe baza condițiilor actuale de afaceri, acestea nu vor fi în niciun fel afectate de modificările condițiilor de afaceri, în special
13.3. Problemele care nu sunt incluse în acești termeni și condiții sunt soluționate prin reglementările legale general aplicabile ale dreptului ceh, în special prin Codul civil.